Աշխատելով մրցակցային B2B բիզնես միջավայրում՝ Ձեր վաճառքի մասնագետները հաճախ հայտնվում են այնպիսի իրավիճակներում, երբ հեռախոսազանգերի ընթացքում դժվարանում են ունենալ արդյունավետ խոսակցություններ պրոսպեկտների հետ։ Արդյունքում առաջարկը չի գրավում պրոսպեկտին, անտեղի կորում է իր և պրոսպեկտի ժամանակն ու խոչընդոտում վաճառքների աճին։
Մեր կորոպորատիվ թրեյնինգային մոդուլները կարող են սովորեցնել Ձեր թիմին այնպիսի տեխնիկաներ, որոնց կիրառման դեպքում Ձեր վաճառքի թիմը կարող է ունենալ կոնվերսայի բարձր գործակից ու բարելավված հարաբերություններ կլիենտների հետ։