Նախ ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Ձեզ Ձեր թանկարժեք ժամանակը մեզ տրամադրելու համար, և ամենակարևորը նրա համար, որ Դուք Ձեր թե գիտելիքի պաշարով, թե անձնական փորձառությամբ փորձում եք տալ Մեզ ճիշտ մոտեցումներ, ճիշտ գիտելիքներ։
C-Suite վաճառքներ իրականացնելն ունի առաջնային կարևորություն ցանկացած բիզնեսի համար: Այնուամենայնիվ, վաճառքի շատ մասնագետներ դժվարանում են արդյունավետ կերպով ներկայացնել իրենց առաջարկի արժեքը այս կլիենտներին, ինչը հանգեցնում է գործարքների և կորցրած հնարավորությունների: Արդյունքում նրանց խոչընդոտում են ռազմավարական աճին, մրցակցային առավելություններին և շահութաբերությանը:
Այս կորպորատիվ վերապատրաստման ծրագիրը ներկայացնում է ռազմավարություններ ու մարտավարություն՝ ներգրավելու C-suite որոշում կայացնողներին, ներկայացնել ազդեցիկ բիզնես առաջարկներ և, ի վերջո, համապատասխանեցնել Ձեր առաջարկը գործադիրների առաջնահերթությունների հետ:
Այս կորպորատիվ թրեյնինգը ներկայացնում է C-Suite ղեկավարներին արդյունավետորեն ներգրավվելու և նրանց հետ համագործակցելու տեխնիկաները։ Քննարկելու ենք, թե ինչպես պետք է ձևավորել արդյունավետ փոխհարաբերություններ այս մակարդակում և ներկայացնել գրավիչ բիզնես առաջարկներ, որոնք համահունչ են նրանց բիզնեսի առաջնահերթություններին։
C-Suite ղեկավարների մտածելակերպը
Ձեր, Ձեր պրոդուկտի և ընկերության դիրքավորում
Վստաթյան ձեռքբերման տեխնիկաներ
Արժեքահեն բիզնես առաջարկներ
Բանակցությունները C-Suite ղեկավարների հետ
Հարաբերությունների ամրապնդում/բարելավում
Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։
500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։
Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։
Նախ ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Ձեզ Ձեր թանկարժեք ժամանակը մեզ տրամադրելու համար, և ամենակարևորը նրա համար, որ Դուք Ձեր թե գիտելիքի պաշարով, թե անձնական փորձառությամբ փորձում եք տալ Մեզ ճիշտ մոտեցումներ, ճիշտ գիտելիքներ։
Գործակալ
Ես սկսեցի ավելի լուրջ վերաբերվել վաճառքին, քանի որ սովորեցի գրեթե բոլոր կարևոր մանրուքները։ Սովորեցի հաճախորդին ճիշտ մոտենալու և նրա խնդիրներին ճիշտ լուծումներ տալու արվեստը։ Եվ սովորեցի լինել ավելի ազնիվ վաճառքի մեջ։
Վաճառող-խորհրդատու
Շնորհակալություն Ձեր փորձն ու գիտելիքները մեզ փոխանցելու համար, որոնցով միշտ կառաջնորդվենք: Շատ հաճելի էր Ձեզ հետ ծանոթանալ և դպրոցի մի մասը կազմելը:
Մենեջեր
Թրեյնինգը մաքսիմալ մոտեցված է ֆինանսական շուկայում վաճառքներին։ Նյութերի ներկայացումը կատարվում է մատչելի և հասանելի։
Մասնաճյուղի կառավարիչ
Շատ տպավորիչ էր դասընթացի ամբողջ ընթացքը։ Կառավարման գիտելիքները շատ կարևոր են մեր աշխատանքում, իսկ այստեղ ես ստացա այդ ամենը։ Անչափ շնորհակալ եմ ձեր տված գիտելիքների համար։ Կարծում եմ այն ավելի հեշտ և արդյունավետ կդարձնի իմ աշխատանքը։
Խանութ սրահի մենեջեր
Սեմինարի բովանդակությունը հետաքրքիր էր, քանի որ ներառում էր նաև պրակտիկ օրինակներ, կոնկրետ իրավիճակային լուծումներ։ Թրեյները թե՛ արտաքին տեսքով, թե՛ աշխատանքային փորձով, թե՛ կրթվածության մակարդակով ընդօրինակելի էր։
.
Բավականին տարբերվող էր մինչ այս իմ մասնակցած բոլոր թրեյնինգներից: Շնորհակալ եմ, որ մեզ զինեցիք գիտելիքների մեծ պաշարով, և որ կարևորն է, սովորեցինք այդ ամենը գործածել (ակտիվ) աշխատանքի մեջ:
Մենեջեր
Շնորհակալություն եմ հայտնում Ձեզ պարոն Մանասյան և ձեր թիմին, մեզ կրթելու, լավ գիտելիքներ տալու, ձեր լավ ընկերական վերաբերմունքի, մոտեցման համար։ Ձեր տված խորը գիտելիքները մեզ շատ կօգնեն մեր առօրյա աշխատանքում։
Մենեջեր
Պարոն Մանասյա՛ն, հիացած և տպավորված եմ Ձեր սեմինարից: Ձեր ամեն խոսքը, օրինակը, տեսահոլովակները ընտրված էին շատ դիպուկ, օգուտները բազմաթիվ են, ես պիտի փորձեմ բոլորը կիրառեմ աշխատանքիս մեջ և արդյունքի հասնեմ:
Տնօրեն
Միայն կարող եմ լավ և դրական կարծիք հայտնել Ձեր անձի, կատարած աշխատանքի վերաբերյալ։ Թե՛ որպես մասնագետ, թե՛ որպես մարդ հաճելի էր Ձեր հետ աշխատել։
PMU մասնագետ
Պարոն Մանասյանի տված հմտությունների արդյունքում հասկանալի է դառնում այն, որ կառավարման էֆֆեկտիվության մեջ ինչ կարևորություն ունի սինխրոնիզացիան։ Բացի այդ հասկացա նաև էմոցիոնալ առումով կառավարչի դերը կազմակերպության մեջ և այսուհետ կփորձեմ ավելի նպաստել Տաշիր Պիցցայի որպես բարձր բրենդի կազմակերպության զարգացմանը իմ ձեռք բերած գիտելիքներով։
.
Դասընթացի մասին կարծիքս դրական է։ Նյութը մատչելի էր և մատուցված էր նույպես հասկանալի։ Շնորհակալ ենք դասընթացի համար։
Վարկային մասնագետ
Այս դասընթացը արդյունավետ է թէ սկսնակ և թէ փորձառու մասնագետների համար։ Ինձ համար առավել կարևորը հարցերի հերթականության ճիշտ կիրառումն էր։
Վարկային մասնագետ
Շատ հետաքրքիր էր, ուղակի պետք է մենք փորձենք իրականացնել պրակտիկայում։
Բաժնի ղեկավար
Ընդհանուր մոտեցումը՝ հաճախորդակենտրոն, կարծում եմ շատ արդյունավետ է լինելու։ Շատ հավանեցի թրեյնինգի ընթացքում իրավիճակային Ձեր որոշումները՝ թրեյնինգի սցենարից շեղվել և լսարանին անհրաժեշտ ուղղությամբ տանել։
.
Այս դասընթացների շրջանը կարելի է նկարագրել մեկ բառով «Բացահայտում», քանի որ շատ նրբություններ բացահայտվեց, փոխվեց մեր աշխատանքի մասին մտածելակերպը առհասարակ «Բիզնես» ասվածի մասին։
Վաճառքի պատասխանատու