C-SUITE ՎԱՃԱՌՔՆԵՐ

C-Suite վաճառքներ իրականացնելն ունի առաջնային կարևորություն ցանկացած բիզնեսի համար: Այնուամենայնիվ, վաճառքի շատ մասնագետներ դժվարանում են արդյունավետ կերպով ներկայացնել իրենց առաջարկի արժեքը այս կլիենտներին, ինչը հանգեցնում է գործարքների և կորցրած հնարավորությունների: Արդյունքում նրանց խոչընդոտում են ռազմավարական աճին, մրցակցային առավելություններին և շահութաբերությանը:
Այս կորպորատիվ վերապատրաստման ծրագիրը ներկայացնում է ռազմավարություններ ու մարտավարություն՝ ներգրավելու C-suite որոշում կայացնողներին, ներկայացնել ազդեցիկ բիզնես առաջարկներ և, ի վերջո, համապատասխանեցնել Ձեր առաջարկը գործադիրների առաջնահերթությունների հետ:

Ի՞նչ ենք սովորելու

Այս կորպորատիվ թրեյնինգը ներկայացնում է C-Suite ղեկավարներին արդյունավետորեն ներգրավվելու և նրանց հետ համագործակցելու տեխնիկաները։ Քննարկելու ենք, թե ինչպես պետք է ձևավորել արդյունավետ փոխհարաբերություններ այս մակարդակում և ներկայացնել գրավիչ բիզնես առաջարկներ, որոնք համահունչ են նրանց բիզնեսի առաջնահերթություններին։

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

C-Suite ղեկավարների մտածելակերպը

02

Ձեր, Ձեր պրոդուկտի և ընկերության դիրքավորում

03

Վստաթյան ձեռքբերման տեխնիկաներ

04

Արժեքահեն բիզնես առաջարկներ

05

Բանակցությունները C-Suite ղեկավարների հետ

06

Հարաբերությունների ամրապնդում/բարելավում

Կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Դուք կսովորեք

Հասկանալ՝ թե C-Suite ղեկավարը ինչ է ուզում ու ինչն է կարևորում

Արդյունավետորեն հաղորդակցվել C-Suite ղեկավարի հետ

Ներկայացնել ROI-ը արտացոլող առաջարկ

Աշխատել C-Suite ղեկավարի առարկությունների հետ

Ձևավորել արդյունավետ բիզնես կապեր

Սահմանել ցանցային մարքեթինգում առաջացող հիմնական առարկությունները

Հասկանալ առարկությունների հետևում թաքնված քողարկված մտահոգությունները

Ադապտացնել Ձեր առաջարկը բիզնես գործընկերոջ հետ

Կիրառել հարցադրման արդյունավետ տեխնիկաներ

Առարկությունները վերածել բիզնես հնարավորություննների

Վիճակագրություն

24%

Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։

79%

500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։

25%

Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ