Ես շատ տպավորված եմ դասերից շատ օգտակար խորհուրդներ, բանաձևեր սովորեցինք, որը մեզ պետք կգա ոչ միայն մեր աշխատանքի ընթացքում այլ կյանքում ևս։
Գործող հաճախորդներին պահպանելն ու առաջխաղացնելը նույնքան կարևոր է, որքան նորերի ձեռքբերումը: Շատ կազմակերպություններ չեն կարողանում օպտիմալացնել հաճախորդների ողջ կենսացիկլը, և բաց են թողղնում լրացուցիչ եկամուտներ ապահովելու և երկարաժամկետ հավատարմությունը խթանելու հնարավորությունները: Արդյունքում նրանք բավում են հաճախորդների ձեռքբերման ավելի բարձր ծախսերի հետ ու նաև վնաս հասցնում բրենդի հեղինակությանը:
Կորպորատիվ թրեյնինգի նպատակն է ներկայացնել համապարփակ ռազմավարություն, որ կօգնի բարձրացնել հաճախորդների կենսացիկլի արժեքը, բարձրացնել շահութաբերությունը և ձեռք բերել մրցակցային առավելություն հաճախորդների բացառիկ փորձառությունների և կայուն հարաբերությունների միջոցով:
Այս կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք ապացուցված ռազմավարություններ՝ առաջխաղացնելու և խորացնելու հաճախորդների հետ Ձեր հարաբերությունները նրանց ողջ ճանապարհորդության ընթացքում: Նախնական կոնտակտից մինչև վաճառքի փակում և հաճախորդների պահպանում, դուք կսովորեք գործող մեթոդներ՝ առավելագույնի հասցնելու հաճախորդների կենսացիկլը և խթանելու երկարատև հավատարմությունը։
Հաճախորդի կենսացիկլի սահմանում
Նոր հաճախորդների ձեռքբերում
Հաճախորդների առաջխաղացում
Վստահության ու հավատարմության ձևավորում
Երկարաժամկետ հարաբերությունների խթանում
Կենսացիկլի կառավարման ստրատեգիաներ
Սեփականատերերի 67%-ը նշում են, որ կիրառելով սովորած ստրատեգիաների ավելացրել են գործող հաճախորդների քանակը։
Բիզների մեծամասնությունը նշել են, որ իրենց NPS-ը բարձրացել է միջինում 18 միավորով։
Մանրածախ առևտրով զբաղվող ընկերությունները նշել են, որ իրենց տարեկան հասույթը միջինում ավելացել է 27%-ով։
Ես շատ տպավորված եմ դասերից շատ օգտակար խորհուրդներ, բանաձևեր սովորեցինք, որը մեզ պետք կգա ոչ միայն մեր աշխատանքի ընթացքում այլ կյանքում ևս։
Վաճառքի պատասխանատու
Կցանկանայի շնորհակալույթուն հայտնել բովանդակալից նյութի և հաճելի ժամանակի համար։ Նկատեցի, որ Ձեր դասերի ընթացքում մեր խումբը դարձավ իրական «թիմ» ։ Շնորհակալ եմ թարմ տեղեկատվություն տրամադրելու համար։
.
Նման դասընթացների մասնակցում էի առաջին անգամ և իսկապես շատ տպավորված եմ, քանի որ պրոֆեսիոնալիզմն ինչ խոսք զգացնել տվեց։ Շնորհակալ եմ նման գիտելիք փոխանցելու համար։
Հեռախոսազանգերին պատասխանող մենեջեր
Թրեյնինգի նյութը հետաքրքիր էր։ Առկա էին տարբեր մեթոդներ, ներկայացնում էին պրակտիկ օրինակներ։ Պրն Մանասյանը նյութը մատուցեց հասկանալի, հարցերի միջոցով պարզաբանեցինք առաջացած հարցերը։
.
Շատ գոհ եմ պրն Մանասյանից իր տված գիտելիքի համար: Այս դասերի ընթացքում ստացա մեծ փորձ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում: Հաճելի էր շփվել և ձեռք բերել գիտելիք պրն. Մանասյանից:
Հաճախորդների սպասարկման աշխատակից
Այս 2 օրը ինձ շատ բան տվեց: Ձեր խոսքը շատ հասանելի և մատչելի էր, ուստի լսեցի, ընկալեցի և ինձ հետ տանում եմ այն ինչ ուզում էի լսել և անգամ ավելին: Շնորհակալ եմ, հուսով եմ նորից կհանդիպենք Ձեր սեմինարներին:
Տնօրեն
Այսքան ժամանակ մասնակցել եմ բազմաթիվ սեմինարների, բայց Հայկ Մանասյանի թրեյնինգը եղավ ինձ համար առանձնահատուկ: Խոսում էր շատ մանրամասներով, մատչելի ու հասանելի:
Ոսկե տնօրեն
Շատ իմաստալից և կարևոր դասընթաց էր, շատ հաճելի մթնալարտ։ Անձամբ ես շատ բան սովորեցի և կօգտագործեմ դա ոչ միայն աշխատավայրում, այլ նաև առօրյա կյանքում։ Կարծում եմ՝ շատ լավ կլինի, եթե բոլոր աշխատողները մասնակցեն այս դասընթացին։
Վաճառքի մասնագետ
Դասընթացը բովանդակային և աշխատանքի կազմակերպման առումով բավական արդյունավետ էր: Այն հավելյալ ազդակ հանդիսացավ, որպեսզի աշխատանքի կազմակերպման մեջ ուշադրություն դարձնենք ամենակարևոր կետերի վրա:
Տնօրեն
Շատ տպավորված ենք։ Մեզ օգնեցիք սպասարկումն ավելի արդյունավետ կազմակերպման հարցում։ Ձեր տված գիտելիքները կօգտագործենք նաև մեր թրեյնինգների ժամանակ, որի համար շատ շնորհակալություն։
Տնօրեն
Ունեցաք մեծ ազդեցություն՝ Ձեր ասած «Power»: Կարծում եմ, Ձեր մտքերը պետք կգան ոչ միայն բիզնեսում, այլ նաև ազգին կարևորագույն գաղափարների շուրջ մոբիլիզացնելու և կրթելու կարևորագույն գործում։
.
Շատ շնորհակալ եմ ընկեր Մանասյանից լիքը լավ դրական և խելացի ինֆորմացիաներ տրմադրելու համար։
Վաճառքի պատասխանատու
Շատ ուրախ եմ և հպարտ, որ մասնակցեցի Ձեզ պես պրոֆեսիոնալի կողմից կազմակերպված սեմինարին: Շատ բան սովորեցի և այդ ամենը պատրաստվում եմ օգտագործել առօրյայումս:
Մենեջեր
Լսելով և սովորելով՝ հասկացա, որ կարող եմ ավելի լավ և արդյունավետ աշխատել։ Շնորհակալ եմ դպրոցին, որ ինձ տվեց լավ գաղափարներ և լավ լուծումներ։ Ամենակարևորը՝ շփվեցի մեծ աշխարհայացք ունեցող մարդու՝ Հայկ Մանասյանի հետ։
Զարգացման գծով պատասխանատու
Շնորհակալ ենք լավ վերաբերմունքի համար։ Պրն Մանասյանը մեր հանդեպ եղել է լսող, գնահատող և աջակցող։ Որպես մասնագետ գնահատում եմ 10-ից 10։
.
Շնորհակալ եմ շատ այս պրակտիկ դասի համար։ Ես ինքս ինձ համար շատ բան բացահայտեցի և հասկացա։
.