ԿԼԻԵՆՏԻ ԿԵՆՍԱՑԻԿԼԻ ՄԱՔՍԻՄԱԼԱՑՈՒՄ

Գործող հաճախորդներին պահպանելն ու առաջխաղացնելը նույնքան կարևոր է, որքան նորերի ձեռքբերումը: Շատ կազմակերպություններ չեն կարողանում օպտիմալացնել հաճախորդների ողջ կենսացիկլը, և բաց են թողղնում լրացուցիչ եկամուտներ ապահովելու և երկարաժամկետ հավատարմությունը խթանելու հնարավորությունները: Արդյունքում նրանք բավում են հաճախորդների ձեռքբերման ավելի բարձր ծախսերի հետ ու նաև վնաս հասցնում բրենդի հեղինակությանը:
Կորպորատիվ թրեյնինգի նպատակն է ներկայացնել համապարփակ ռազմավարություն, որ կօգնի բարձրացնել հաճախորդների կենսացիկլի արժեքը, բարձրացնել շահութաբերությունը և ձեռք բերել մրցակցային առավելություն հաճախորդների բացառիկ փորձառությունների և կայուն հարաբերությունների միջոցով:

Ի՞նչ ենք սովորելու

Այս կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք ապացուցված ռազմավարություններ՝ առաջխաղացնելու և խորացնելու հաճախորդների հետ Ձեր հարաբերությունները նրանց ողջ ճանապարհորդության ընթացքում: Նախնական կոնտակտից մինչև վաճառքի փակում և հաճախորդների պահպանում, դուք կսովորեք գործող մեթոդներ՝ առավելագույնի հասցնելու հաճախորդների կենսացիկլը և խթանելու երկարատև հավատարմությունը։

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Հաճախորդի կենսացիկլի սահմանում

02

Նոր հաճախորդների ձեռքբերում

03

Հաճախորդների առաջխաղացում

04

Վստահության ու հավատարմության ձևավորում

05

Երկարաժամկետ հարաբերությունների խթանում

06

Կենսացիկլի կառավարման ստրատեգիաներ

Կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Դուք կսովորեք

Սահմանել ցանցային մարքեթինգում առաջացող հիմնական առարկությունները

Հասկանալ առարկությունների հետևում թաքնված քողարկված մտահոգությունները

Ադապտացնել Ձեր առաջարկը բիզնես գործընկերոջ հետ

Կիրառել հարցադրման արդյունավետ տեխնիկաներ

Առարկությունները վերածել բիզնես հնարավորություննների

Սահմանել ցանցային մարքեթինգում առաջացող հիմնական առարկությունները

Հասկանալ առարկությունների հետևում թաքնված քողարկված մտահոգությունները

Ադապտացնել Ձեր առաջարկը բիզնես գործընկերոջ հետ

Կիրառել հարցադրման արդյունավետ տեխնիկաներ

Առարկությունները վերածել բիզնես հնարավորություննների

Վիճակագրություն

67%

Սեփականատերերի 67%-ը նշում են, որ կիրառելով սովորած ստրատեգիաների ավելացրել են գործող հաճախորդների քանակը։

18%

Բիզների մեծամասնությունը նշել են, որ իրենց NPS-ը բարձրացել է միջինում 18 միավորով։

27%

Մանրածախ առևտրով զբաղվող ընկերությունները նշել են, որ իրենց տարեկան հասույթը միջինում ավելացել է 27%-ով։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ