ԽԱՉԱՁԵՎ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐ

Գործող հաճախորդներից ստացվող եկամուտների առավելագույնի հասցնելը բիզնեսի աճի հիմնական ստրատեգիաներից է: Այնուամենայնիվ, շատ ընկերություններ դժվարանում են իրականացնել հավելյալ պրոդուկտների խաչաձեւ վաճառքներ: Արդյունքում նրանք հանգեցնում են եկամուտների և հաճախորդի արժեքի կորստի: Այս կորպորատիվ թրեյնինգը սովորեցնում խաչաձև վաճառքի պրոսպեկտների բացահայտելու և առաջարկները հաջողությամբ ներկայացնելու տեխնիկաներ՝ վաճառքի խթանման և հաճախորդների հետ հարաբերությունների ամրապնդման համար:

Ի՞նչ ենք սովորելու

Խաչաձև վաճառքների կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք աշխատող ստրատեգիաներ՝ գործող հաճախորդներին հավելյալ պրոդուկտներ առաջարկելու ուղղությամբ։ Մենք անդրադառնալու հաճախորդների կարիքները բացահայտելու, խաչաձև վաճառքի արդյունավետ առաջարկներ պատրաստելու և առարկությունները հաղթահարելու մեթոդներին:

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Սպասարկման սկզբունքները

02

Առարկությունների բլոկավորում

03

Կադրերի
առարկությունները

04

Պրոդուկտը վաճառելիս առաջացող առարկություններ ​

05

Գնային առարկություններ

06

Առարկությունները հաղթահարելու սկրիպտների մշակում

Կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Դուք կսովորեք

Սահմանել ցանցային մարքեթինգում առաջացող հիմնական առարկությունները

Հասկանալ առարկությունների հետևում թաքնված քողարկված մտահոգությունները

Ադապտացնել Ձեր առաջարկը բիզնես գործընկերոջ հետ

Կիրառել հարցադրման արդյունավետ տեխնիկաներ

Առարկությունները վերածել բիզնես հնարավորություննների

Սահմանել ցանցային մարքեթինգում առաջացող հիմնական առարկությունները

Հասկանալ առարկությունների հետևում թաքնված քողարկված մտահոգությունները

Ադապտացնել Ձեր առաջարկը բիզնես գործընկերոջ հետ

Կիրառել հարցադրման արդյունավետ տեխնիկաներ

Առարկությունները վերածել բիզնես հնարավորություննների

Վիճակագրություն

24%

Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։

79%

500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։

25%

Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ