Արդյունավետությունը և պրոֆեսիոնալիզմը բարձրացնող թրեյնինգ էր։ Ձեռք բերած նոր գիտելիքները կդառնան խթան՝ մեր աշխատանքի արդյունքների պրոգրեսին։ Գնահատականս բովանդակությանը՝ գերազանց, Հայկ Մանասյանին ՝ գեր- գերազանց։
Այսօրվա հաճախորդակենտրոն բիզնես միջավայրում բացառիկ փորձառություն մատուցելը կարևոր նշանակություն ունի հաճախորդի հավատարմության և բիզնեսի աճի խթանման համար: Բայց շատ կազմակերպություններ չունեն կառուցվածքային մոտեցում՝ հասկանալու և օպտիմալացնելու հաճախորդների ճանապարհորդությունը, ինչը հանգեցնում է մասնատված փորձի և երկարատև տպավորություններ ստեղծելու ձախողման: Հաճախորդների փորձառությունը քարտեզագրելու և այն բարելավելու ձախողումը կարող է հանգեցնել դժգոհ հաճախորդների, բրենդի հեղինակության նվազման և, ի վերջո, եկամուտների կորստի:
Այս կորպորատիվ թրեյնինգը ներկայացնում, թե ինչպես պետք է քարտեզագրել հաճախորդների փորձառությունը, սահմանել կարիքներն ու ցավոտ կետերը և ստեղծել անհատականացված փորձառություն նրանց համար։
Կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում սովորելու ենք ակտիվորեն լսել, վերլուծել առարկությունները և վստահորեն արձագանքել դրանց: Դերային խաղերի և իրավիճակային վարժությունների միջոցով կատարելագործելու են հաղորդակցման հմտություններն ու այնպես վարել առարկությունները, որպեսզի պահպանենք գործընկերոջ հետ կայուն հարաբերությունները:
Սպասարկման սկզբունքները
Առարկությունների բլոկավորում
Կադրերի
առարկությունները
Պրոդուկտը վաճառելիս առաջացող առարկություններ
Գնային առարկություններ
Առարկությունները հաղթահարելու սկրիպտների մշակում
Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։
500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։
Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։
Արդյունավետությունը և պրոֆեսիոնալիզմը բարձրացնող թրեյնինգ էր։ Ձեռք բերած նոր գիտելիքները կդառնան խթան՝ մեր աշխատանքի արդյունքների պրոգրեսին։ Գնահատականս բովանդակությանը՝ գերազանց, Հայկ Մանասյանին ՝ գեր- գերազանց։
.
Շատ դրական կարծիք ունեմ։ Այս ընթացքում սովորեցին շատ բաներ, սովորեցին ճիշտ մտածել։ Ծանոթացանք շատ մարդկանց հետ Մանասյանի գլխավորությամբ։ Ճանաչեցի մի մարդու, ով շատ կարևոր դեր ունի մեր երկրում իր գիտելիքներով։
Տնօրեն
Այս դասընթացը արդյունավետ է թէ սկսնակ և թէ փորձառու մասնագետների համար։ Ինձ համար առավել կարևորը հարցերի հերթականության ճիշտ կիրառումն էր։
Վարկային մասնագետ
Դասընթացը շատ օգտակար էր։ Շատ տեսական գիտելիքներ ստացա, որոնք միաժամանակ սկսեցի կիրառել աշխատանքում։ Ամենակարևոր փոփոխություններից էր, որ սովորեցրեց ստանդարտներից դուրս իրականացնել ճիշտ վաճառք։
Գործակալ
Ես վստահ եմ, որ այս դասերի շնորհիվ մենք կկարողանանք ավելի ճիշտ շփվել թե՛ մեր հաճախորդների, թե՛ աշխատողների հետ։ Այսուհետ կսահմանենք ավելի կոնկրետ նպատակներ և ամբողջ թիմով կփորձենք միասնական հասնել այդ նպատակներին ու ավելի բարելավել մեր վաճառքները։ Եվս մեկ անգամ շնորհակալություն։
Օպերատոր
Մինչ թրեյնինգին մասնակցելը, ինձ մոտ թյուր կարծիք կար, որ անում ու արել եմ անհնարինը իմ գործում: Այսօր վստահ կարող եմ ասել, որ գտա ծով բացթողումներ և սխալներ կատարված անցյալում: Շնորհակալ եմ՝ ինձ հզոր շարժիչ ուժ տալու համար:
Մենեջեր
Մանասյան վաճառքի դպրոցում սովորելու ընթացքում ձեռք ենք բերել գիտելիքներ և հմտություններ։ Ավելի պրոֆեսյոնալ ենք դարձել մեր գործում։ Սպասարկման մեջ այն ժամանակ առաջնահերթությունը ապրանքի դասավորվածությունն էր և մենք ավելի եսակենտրոն էինք, իսկ այժմ անցնելով այս դասընթացները դարձել ենք հաճախորդակենտրոն։
Մենեջեր
Շատ ուրախ եմ նոր գիտելիք ձեռք բերելու համար։ Շատ հետաքրիր և հաճելի անցան բոլոր դասերը։ Գրագետ և հետաքրքիր անցկացված դասընթաց էր։
.
Շատ տպավորիչ էր դասընթացի ամբողջ ընթացքը։ Կառավարման գիտելիքները շատ կարևոր են մեր աշխատանքում, իսկ այստեղ ես ստացա այդ ամենը։ Անչափ շնորհակալ եմ ձեր տված գիտելիքների համար։ Կարծում եմ այն ավելի հեշտ և արդյունավետ կդարձնի իմ աշխատանքը։
Խանութ սրահի մենեջեր
Ճանաչողական, մոտիվացիոն և մանրամասն բացատրություններով հագեցած սեմինար: Միակ բանը, որ պակաս էր՝ ժամանակն էր, որը քիչ էր: Կարծում եմ, անհրաժեշտ է կրկնել:
Շափյուղյա տնօրեն
Հայկ Մանասյանի տված դասընթացներից ստացա մեծ բավականություն։ Ավելի քան վստահ եմ, որ Ձեր խորհրդի, մասնագիտական մոտեցման և հստակ տեղեկատվության շնորհիվ աշխատանքային գործընթացում չենք հանդիպի դժվարությունների և խնդիրների։
Վաճառքի մասնագետ
Ստացած գիտելիքները կարող եմ օգտագործել ոչ միայն աշխատանքի մեջ, այլ մեր կյանքի բոլոր փուլերում, բոլորը առանց բացառությունների։ Շնորհակալ եմ Ձեզ, Ձեր մոտեցման, սրտանց նվիրվածության համար,որը ես զգացել եմ այս 2 ամիսների ընթացքում։
Գործակալ
Շատ հաճելի էր, շատ դրական էմոցիաներ և գիտելիքների մեծ պաշար ստացա:
Մենեջեր
Բավականին տպավորված եմ պրն․ Մանասյանի ինդիվիդուալ մոտեցմամբ։ Անվերջ կարելի է թվարկել դասընթացի առավելությունները և օգտակարությունը։ Ես բավականին հագեցած ինֆորմացիայով եմ հեռանում՝ նորից վերադառնալու ու նոր գիտելիքներ ու հմտություններ ստանալու ակնկալիքներով։
Խանութ սրահի մենեջեր
Շատ շնորհակալ եմ պրոդուկտիվ դասերի համար: Հասկանալի խոսք, անհատական վերաբերմունք : Ֆինբանկի բոլոր աշխատակիցները ավելի շատ գրագիտություն ստացան:
Փոխտնօրեն
Դասընթացներից կատարելագործեցի գիտելիքներս և սովորեցի պրոֆեսիոնալ սպասարկել հաճախորդներին՝ արագ և ճիշտ արձագանքել բողոքներին, կոնֆլիկտային իրավիճակում բավարարել հաճախորդի կարիքները:
Մենեջեր