Հաճախորդի հետ յուրաքանչյուր կոնտակտը կարևոր է։ Բայց վաճառքի շատ մասնագետներ դժվարանում են ներկայանալ հետևողական, ազդեցիկ մեսիջներով, ինչն էլ դառնալ վաճառքային պրոցեսի ավարտը։ Անարդյունավետ շփումը կարող է փչացնել հաճախորդների հետ Ձեր հարաբերությունները, խոչընդոտել արտադրողականությանը և բացասաբար ազդել եկամուտների աճի վրա:
Մեր կորպորատիվ թրեյնինգային ծրագիրը սովորեցնում է մշակել համոզիչ, հաճախորդակենտրոն վաճառքի սկրիպտներ, որոնք կօգնեն ձեռք բերել հաճախորդների վստահությունը ու մաքսիմալացնել վաճառքներ իրականացնելու հավանականությունը։