ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ B2B ՎԱՃԱՌՔՆԵՐ

Արդյունավետ B2B վաճառքը կլիենտի կարիքները, խնդիրներն ու նպատակները հասկանալու և արժեք ստեղծող լուծումներ առաջարկելու արվեստն է։ Որպես B2B վաճառքի մասնագետ՝ Դուք պետք է լուծեք գործընկեր-կազմակերպության խնդիրները, ձևավորեք հարաբերություններ տարբեր մակարդակների վրա և մաքսիմալացնեք Ձեր առաջարկած պրոդուկտի դերը տվյալ բիզնեսի վրա։ Այս կորպորատիվ թրեյնինգային ծրագիրը տալիս է B2B վաճառքի մասնագետներին այնպիսի ստրատեգիաներ, տեխնիկաներ, և ինչու ոչ մտածելակերպ, որոնք կօգնեն նպասել հասույթի աճին՝ դիրքավորվելով որպես անփոխարինելի գործընկեր։

Ի՞նչ ենք սովորելու

Կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում սովորելու ենք, թե ինչպես պետք է հասկանալ կլիենտի ինդուստրիան, կարիքները, ցավի կետերն ու որոշումներ ընդունելու պրոցեսը։ Ուսումնասիրելու ենք ստրատեգիաներ ու տեխնիկաներ գրավիչ ու արժեքահեն առաջարկներ ներկայացնելու համար։ Այս կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Ձեր վաճառքի թիմը կունենա այնպիսի գործիքակազմ, որը կօգնի ձևավորել երկարատև բիզնես հարաբերություններ և ապահովել բիզնեսի բարձր կատարողական։

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Վաճառքների արդյունավետության բարձրացում

02

Արդյունավետ վաճառքային տեխնիկաներ

03

Կոմերցիոն առաջարկ, որը կվաճառի Ձեր փոխարեն

04

Աշխատանք 10 հիմնական առարկությունների հետ

05

Աշխատանք կլիենտի կոնֆլիկտների հետ

06

Վաճառքի ցիկլի տևողությունը նվազեցնելու արվեստը

Թրեյնինգի արդյունքում Դուք

Կվաճառեք այնպես, որ կլիենտը կսկսի վաճառել Ձեր փոխարեն

Կսովորեք «գրավել» մրցակիցների կլիենտներին

Կկարողանաք վաճառել առանց առարկությունների

Կսովորեք վաճառել առանց զեղչի

Կավելացնեք Ձեր
հասույթը

Կվաճառեք այնպես, որ կլիենտը կսկսի վաճառել Ձեր փոխարեն

Կսովորեք «գրավել» մրցակիցների կլիենտներին

Կկարողանաք վաճառել առանց առարկությունների

Կսովորեք վաճառել առանց զեղչի

Կավելացնեք Ձեր
հասույթը

Ապահովեք Ձեր բիզնեսի մշտական աճը հեռանկարային լիդերի միջոցով

24%

Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։

79%

500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։

25%

Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ