ՎԱՃԱՌԵԼ ՄՐՑԱԿԻՑՆԵՐԻՑ ԹԱՆԿ

Անընդհատ աճող շուկայում Ձեր պրոդուկտը դիֆերենցելը մեծ մարտահրավեր է: Պարզապես ցածի գին առաջարկելը հազվադեպ է, որ տալիս է մրցակցային առավելություն: Այս կորպորատիվ թրեյնինգային մոդուլները կտան Ձեր վաճառքի թիմին այնպիսի ստրատեգիաներ, որոնք կօգնեն վաճառել Ձեր մրցակիցներից թանկ «պրեմիում» գնով` առանց կորցնելու շուկայական մասնաբաժինը։ Քննարկելու ենք նաև, թե ինչպե՞ս պետք է ներկայացնել առաջարկը Ձեր «իդեալական» կլիենտին ու դիրքավորել այն որպես նախընտրելի տարբերակ։ Այս որպորատիվ թրեյնինգային ծրագրի ընթացքում Դուք ձեռք կբերեք այնպիսի վաճառքային գիտելիքներ ու տեխնիկաներ, որոնք օգնում են ապահովել բիզնեսի կայուն մարժան ու շահութաբերությունը։

Ի՞նչ ենք սովորելու

Այս ինտենսիվ կորպորատիվ թրեյնինգը կսովորեցնի Ձեր վաճառքի թիմին, թե ինչպե՞ս պետք է ներկայացնել գրավիչ առաջակներ ու «արդարացնել» Ձեր «պրեմիում» գինը։ Նրանք կսովորեն այնպիսի հոգեբանական տեխնիկաներ, որոնք կօգնեն փոխել կլիենտի պատկերացումներ Ձեր տված առաջարկի արժեքի մասին։ Քննարկելու ենք նաև, թե ինչպե՞ս պետք է դիֆերենցվել ցածր գին առաջարկող մրցակիցներից, բացահայտել կլիենտին գնելու որոշման դրդող շարժառիթներն ու բլոկավորել գնային առարկությունները։

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Գնային առարկությունների առաջացման պատճառները

02

Գնի և արժեքի տարբերությունը արժեքավորելու տեխնիկաներ

03

Գնային առարկությունների բլոկավորում

04

Գինը գրագետ ներկայացնելու ալգորիթմը

05

Գինը արժեքավորելու ստրատեգիաներ

06

Վաճառքի ցիկլի տևողությունը նվազեցնելու արվեստը

Թրեյնինգի արդյունքում Դուք կսովորեք

վաճառել այնպես, որ կլիենտը կսկսի վաճառել Ձեր փոխարեն

«գրավել» մրցակիցների կլիենտներին

վաճառել առանց առարկությունների

վաճառել առանց զեղչի

ավելացնել Ձեր
հասույթը

վաճառել այնպես, որ կլիենտը կսկսի վաճառել Ձեր փոխարեն​

«գրավել» մրցակիցների կլիենտներին

վաճառել առանց առարկությունների​

վաճառել <br> առանց զեղչի

ավելացնել <br> Ձեր հասույթը

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ