ԱՌԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՈՒՄ

Առարկությունները կազմում են վաճառքային պրոցեսի «անբաժանելի» մասը։ Շատ հաճախորդները ստեղծում են կեղծ ու իրական «խոչընդոտներ» վաճառքի ընթացքում և այդպիսով հանգեցնում վաճառքային բանակցության դանդաղեցմանը և բիզնեսի եկամուտների նվազեցմանը։ Առարկություններն արդյունավետ կերպով չկանխարգելելու և հաղթահարելու հետևանքով՝ վաճառքի մասնագետները չեն կարողանում իրականացնել պլանին համապատասխան վաճառքներ։
«Աշխատանք հաճախորդների առարկությունների հետ» թրեյնինգային ծրագիրը սովորեցնում է Ձեր թիմին՝ ինչպես այս մարտահրավերները կարող են վերածել հնարավորությունների։ 

Առարկությունները վերածեք նոր հնարավորությունների։