Այս դասընթացի շնորհիվ սկսել եմ պլանավորել իմ առօրյան և դնում եմ նպատակներիս իրականացման ժամկետներ: Դա օգնում է ինձ ճիշտ կազմակերպել իմ կյանքը:
Այս կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք հաճախորդներին գերազանց սպասարկում մատուցելու գործիքակազմը: Կսովորենք ակտիվ լսելու տեխնիկաներ, հարաբերություններ ստեղծելու ռազմավարություններ, կոնֆլիկտային իրավիճակները հաղթահարելու մեթոդներ և հաճախորդների սպասելիքները գերազանցելու ուղիներ: Դասընթացը շեշտը դնում է պրոֆեսիոնալիզմի, խնդիրների լուծման կարողությունների և արդյունավետ հաղորդակցության վրա՝ համապատասխան հաճախորդների տարբեր կարիքներին:
Սպասարկման սկզբունքները
Ճանապարհորդային քարտեզ
Հաճախորդին ընդունելու քայլերը
Հաճախորդների տիպոլոգիաները
Կոնֆլիկտների կառավարում
Սպասարկման որակի կառավարում
Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։
500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։
Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։
Այս դասընթացի շնորհիվ սկսել եմ պլանավորել իմ առօրյան և դնում եմ նպատակներիս իրականացման ժամկետներ: Դա օգնում է ինձ ճիշտ կազմակերպել իմ կյանքը:
Տնօրեն
Միանշանակ համաձայն եմ, որ ժամանակները փոխվել են և միանշանակ պետք է նայել առաջ, լինել հաճախորդակենտրոն․ դա է բիզնեսի բանալին։ Համաձայն եմ Ձեր հետ, որ պետք է փոխել կարգախոսը «արագ, մատչելի, որակով»-ի փոխարեն «թարմ, համեղ, որակով»։ Դուք ցույց տվեցիք Ձեր բարձր պրոֆեսիոնալիզմը դիմադրելով մի ամբողջ 60-հոգանոց դահլիճի։
.
Դասընթացների ընթացքը հետաքրքիր էր, իր մեջ պարունակում էր օգտակար ինֆորմացիա։ Սենյակային միջավայրը լիարժեք տրամադրում էր դասընթացին էլ ավելի հաճույքով մասնակցել։
Վաճառքի պատասխանատու
Շատ ուրախ եմ Ձեզ հետ համագործակցելու համար, շատ մեծ բավարարվածություն ստացա, շատ-շատ գիտելիքներ ձեռք բերեցի։
Վաճառքի մասնագետ
Շատ հաճելի էր և հետաքրքիր, կարծում եմ, որ բոլոր մարդիկ՝ անկախ տարիքից, միշտ ունեն սովորելու որևէ բան։ Շնորհակալություն Հայկ Մանասյանին՝ դասընթացների համար։
.
Դասընթացի նյութը շարադրված էր լավ, պրոֆեսիոնալ ձևով։ Թրեյները պատրաստված էր, իսկ նրա հետ շփվելը հետաքրքիր էր։
.
Շնորհակալ եմ պարոն Մանասյանից տրված գիտելիքի համար։ Այս գիտելիքի շնորհիվ մենք կառաջնորդվենք ամբողջ կյանքի ընթացքում և հետևություններ կանենք։
Վաճառող-խորհրդատու
Վստահ կասեմ որ մեկ ամսում ես ձեռք եմ բերել 10 տարվա աշխատանքային փորձ։ Ձեր կատարած աշխատանքը կարևոր է մեր երկրի զարգացման համար։
Մենեջեր
Մինչև դասընթացը մենք նման էինք Քրիստոսի 12 աշակերտների, որվքեր փորձում էին չգիտկցելով քրիստոնեություն քարոզել։ Հիմա մենք Քրիստոսի 12 առաքյալներն ենք, ովքեր կքարոզեն քրիստոնեության արժեքները։
Վարկային մասնագետ
Նյութը կարևոր էր վաճառքներում ներգրավված աշխատակիցների համար։ Թրեյները շատ պատրաստված մասնագետ է։
.
Դասընթացը բովանդակային և աշխատանքի կազմակերպման առումով բավական արդյունավետ էր: Այն հավելյալ ազդակ հանդիսացավ, որպեսզի աշխատանքի կազմակերպման մեջ ուշադրություն դարձնենք ամենակարևոր կետերի վրա:
Տնօրեն
Իմ կարծիքը պարոն Մանասյանի մասին շատ դրական է։ Ես հաճույքով լսում էի նրան։ Թրեյնինգից շատ բան եմ սովորել և կփորձեմ այդ ամենը կիրառել իմ աշխատանքում և ընդհանրապես՝ կյանքում։
Վաճառքի մասնագետ
Արդյունավետությունը և պրոֆեսիոնալիզմը բարձրացնող թրեյնինգ էր։ Ձեռք բերած նոր գիտելիքները կդառնան խթան՝ մեր աշխատանքի արդյունքների պրոգրեսին։ Գնահատականս բովանդակությանը՝ գերազանց, Հայկ Մանասյանին ՝ գեր- գերազանց։
.
Շնորհակալ ենք լավ վերաբերմունքի համար։ Պրն Մանասյանը մեր հանդեպ եղել է լսող, գնահատող և աջակցող։ Որպես մասնագետ գնահատում եմ 10-ից 10։
.
Սեմինարը իմ աշխատանքում ինձ համար բացեց մեծ հնարավորություն կիրառել այն հնարքները, այն գիտելիքները, որոնք կնպաստեն իմ բիզնեսում ունենալ ավելի շատ վաճառքներ կամ այլ կերպ ասած նորանոր բարձունքներ, շնորհակալ եմ:
Ոսկե տնօրեն
Հետաքրքիր և բազմաբովանդակ դասընթաց, որի ընթացքում ստացած գիտելիքը շատ է օգնում աշխատանքի մեջ: Ցանկանում եմ հատկապես նշել դասընթացի անցկացման, ճիշտ կազմակերպման և մատուցման մասին:
Մենեջեր