ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ

Հաճախորդների բացառիկ փորձառությունը առաջնային դեր ունի ընկերության հաջողության համար: Շատ ընկերություններ դժվարանում են հետևողականորեն բավարարելու և գերազանցելու հաճախորդների սպասելիքները, ինչը հանգեցնում է դժգոհության և բիզնեսի հնարավոր կորստի: Բարձրակարգ սպասարկման բացակայությունը չտրամադրելը կարող է բացասաբար ազդել ընկերության հեղինակության ու հաճախորդների հավատարմության վրա և խոչընդոտել աճի հնարավորություններին: Սովորելով պրոֆեսիոնալ ​​ծառայություն մատուցելու սկզբունքները՝ Ձեր թիմը կարող է տարբերվել մրցակիցներից, խթանել հաճախորդների ամուր հարաբերությունները և ապահովել կրկնվող եկամտի հոսքեր՝ բացառիկ սպասարկման միջոցով:

Ի՞նչ ենք սովորելու

Այս կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք հաճախորդներին գերազանց սպասարկում մատուցելու գործիքակազմը: Կսովորենք ակտիվ լսելու տեխնիկաներ, հարաբերություններ ստեղծելու ռազմավարություններ, կոնֆլիկտային իրավիճակները հաղթահարելու մեթոդներ և հաճախորդների սպասելիքները գերազանցելու ուղիներ: Դասընթացը շեշտը դնում է պրոֆեսիոնալիզմի, խնդիրների լուծման կարողությունների և արդյունավետ հաղորդակցության վրա՝ համապատասխան հաճախորդների տարբեր կարիքներին:

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Սպասարկման սկզբունքները

02

Ճանապարհորդային քարտեզ

03

Հաճախորդին ընդունելու քայլերը

04

Հաճախորդների տիպոլոգիաները

05

Կոնֆլիկտների կառավարում

06

Սպասարկման որակի կառավարում

Թրեյնինգի արդյունքում Դուք կսովորեք

Ձեռք բերել հաճախորդների վստահությունը

Արդյունավետորեն հաղորդակցվել հաճախորդների հետ

Հասկանալ հաճախորդին ու գրագետ ներկայացնել առաջարկը

Աշխատել կոնֆլիկտային հաճախորդների հետ

Բարելավել սպասարկման որակը

Ձեռք բերել հաճախորդների վստահությունը​

Արդյունավետորեն հաղորդակցվել հաճախորդների հետ​

Հասկանալ հաճախորդին ու գրագետ ներկայացնել առաջարկը

Աշխատել կոնֆլիկտային հաճախորդների հետ

Բարելավել սպասարկման որակը

24%

Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։

79%

500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։

25%

Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ