Շնորհակալ եմ պրն Մանասյանից գիտելիքների նոր գունապնակ տրամադրելու և ուղղորդելու համար։ Հնարավորություն ունեցանք ևս մեկ անգամ ուսումնասիրել և մեզանում ամրապնդել վաճառքի հմտությունները։
Վաճառքի արդյունավետ կառավարումը չափազանց կարևոր է եկամուտների աճի և բիզնեսի երկարաժամկետ հաջողությունը ապահովելու համար: Այնուամենայնիվ, շատ կազմակերպություններ դժվարանում են իրենց վաճառքի թիմերին ապահովել անհրաժեշտ հմտություններով, որի հետևանքով վաճառքի թիմերը կարող են բախվել այնպիսի մարտահրավերների, ինչպիսիք են ցածր արտադրողականությունը, անարդյունավետ փրոսփեքթինգը, հաճախորդների հետ հարաբերությունների վատ կառավարումը և, ի վերջո, բաց թողնված եկամուտների հնարավորությունները:
Մեր կորպորատիվ վերապատրաստման ծրագիրը զինում է վաճառքի թիմերին ռազմավարություններով, տեխնիկաներով ու պրակտիկ գործիքներով՝ վաճառքի գործընթացը պարզեցնելու, հաճախորդների հետ հարաբերությունները բարելավելու և վաճառքի նպատակների հետևողականորեն հասնելու ու գերազանցելու համար:
Կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում քննարկելու ենք վաճառքի բաժնի ներկա իրավիճակն ուսումնասիրելու և վերլուծելու կարևորությունը։ Ուսումնասիրելու եք, թե ինչպես պետք պլանավորել, կազմակերպել ու վերահսկել վաճառքի բաժնի աշխատանքները։ Այս կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում կսովորեք, թե ինչպես պետք է արդյունավետորեն կառավարել վաճառքի թիմը SMART գործիքներով։
Վաճառքի բաժնի կառավարում
Ներկա իրավիճակի վերլուծություն
Վաճառքի բաժնի պլանավորում
Վաճառքի բաժնի առաջնորդում
Կատարողականի չափում
Վաճառքների SMART մոդելներ
Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։
500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։
Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։
Շնորհակալ եմ պրն Մանասյանից գիտելիքների նոր գունապնակ տրամադրելու և ուղղորդելու համար։ Հնարավորություն ունեցանք ևս մեկ անգամ ուսումնասիրել և մեզանում ամրապնդել վաճառքի հմտությունները։
.
Սեմինարի բովանդակությունը հետաքրքիր էր, քանի որ ներառում էր նաև պրակտիկ օրինակներ, կոնկրետ իրավիճակային լուծումներ։ Թրեյները թե՛ արտաքին տեսքով, թե՛ աշխատանքային փորձով, թե՛ կրթվածության մակարդակով ընդօրինակելի էր։
.
Նյութը բավականին հետաքրքիր էր և աշխատանքի ընթացքում կիրառելի։ Պրն Մանասյանը այնքան մատչելի և հասկանալի էր ներկայացնում նյութը, որ անընդմեջ ցանկանում էիր լսել և ընկալել։
.
Ես սկսեցի ավելի լուրջ վերաբերվել վաճառքին, քանի որ սովորեցի գրեթե բոլոր կարևոր մանրուքները։ Սովորեցի հաճախորդին ճիշտ մոտենալու և նրա խնդիրներին ճիշտ լուծումներ տալու արվեստը։ Եվ սովորեցի լինել ավելի ազնիվ վաճառքի մեջ։
Վաճառող-խորհրդատու
Սկզբում չէի ցանկանում մասնակցել, բայց հիմա շատ շնորհակալ եմ։ Յուրաքանչյուր դասից հետո փորձել ենք օգտագործել տրված խորհուրդները, վերլուծել և՛ հաճախորդին, և՛ մեզ։ Շնորհակալ ենք թե՛ լավ թրեյնինգի, թե՛ լավ տրամադրության և թե՛ լավ ընկերության համար։
.
Հատկացված ժամանակահատվածը նշված նյութերի վերաբերյալ քիչ էր։
Տնօրեն
Ես մեծ ոգևորությամբ և սիրով մասնակցեցի Հայկ Մանասյանի թրեյնինգներին։ Ստացա մեծ բավարավածություն և բազում գիտելիքներ։ Շնորհակալ եմ անկեղծ ու բաց ընդունելության, անմիջական շփման համար։ Յուրաքանչյուր սեմինարից հետո հեռացել եմ բարձր տրամադրությամբ։
Վաճառքի մասնագետ
Շատ արժեքավոր դասընթացներ էին։ Պիտանի գիտելիքներ ստացա, որոնք վստահ եմ մեր գործում կիրառելիս կհասնենք սպասարկման բարձր մակարդակի։ Շնորհակալություն Հայկ Մանասյանին գիտելիքներ և փորձ տալու համար։
Տնօրեն
Նախքան դասընթացը վստահ էի, որ ոչ մի նորություն չեմ լսելու, սակայն ընթացքում և՛ վերհիշեցինք ու ամրապնդեցինք, և՛ ուսումնասիրեցինք նոր թեմաներ։
Մասնաճյուղի կառավարիչ
Դասընթացը հետաքրքիր էր նրանով, որ կոնկրետ ներկայացված էր վաճառքի մեթոդները և պլանավորումը։ Մինչ այս մենք անում էինք այդ քայլերը առանց ճիշտ ձևակերպումները իմանալու։
Վարկային մասնագետ
Նույնիսկ ամենալավ վաճառողն էլ ժանանակ առ ժամանակ գիտելիքների թարմացման և փորձի փոխանակման կարիք ունի։ Կարծիքս միանշանակ դրական է։ Քննարկեցինք և բացահայտեցինք մեր մեջ մութ մնացած շատ հարցեր։
Զարգացման գծով պատասխանատու
Շնորհակալություն։ Նախ շատ մեծ միտում կար սեմինարի սկզբում բարձրացնել վաճառողների ինքնագնահատականը։ Դա լավ ազդեց բոլորի վրա։ Շատ հետաքրքիր էր։
.
Շնորհակալ ենք լավ վերաբերմունքի համար։ Պրն Մանասյանը մեր հանդեպ եղել է լսող, գնահատող և աջակցող։ Որպես մասնագետ գնահատում եմ 10-ից 10։
.
Այս դասից ստացել եմ ինձ համար շատ անհրաժեշտ ինֆորմացիա, որոնք կկիրառեմ իմ աշխատանքում։ Սկսել եմ մտածել այլ կերպ։ Շնորհակալ եմ թեմաները մատչելի և հասկանալի մատուցելու համար։
Խանութ սրահի մենեջեր
Թրեյնինգի ընթացքում ստացել ենք նոր գիտելիքներ և շատ հարցերի պատասխաններ։ Նաև ձեռք ենք բերել ներ հմտություններ վաճառքի բնագավառում՝ հատկապես առարկությունները կանխարգելելու և հաղթահարելու մեջ։
Վաճառող-խորհրդատու
Կարծիքս միմիայն դրական է։ Զինվել ենք մեր աշխատանքը արդյունավետ և նպատակային կատարելու համար անհրաժեշտ արժեքավոր գիտելիքներով։ Այս բովանդակալից և ուսուցանող դասընթացից հետո օգտակար գործողության գործակիցը շատ ավելի կբարձրանա։
Մենեջեր