ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԳԼԽԱՎՈՐ ԿԼԻԵՆՏՆԵՐԻ ՀԵՏ

Գլխավոր կլիենտներն ապահովում են բիզնեսի աճն ու շուկայի մասնաբաժինը։ Նրանք ապահովում են ոչ միայն բիզնեսի հասույթի զգալի մասը, այլ նաև բիզնեսի երկարաժամկետ կայունությունը։ Անգամ 1 հիմնական կլիենտին կորցնելը կարող է թողնել լուրջ հետքեր Ձեր բիզնեսի վրա։ Այս կորպորատիվ թրեյնինգային ծրագրի նպատակն է կրթել վաճառքի մասնագետներին ու տալ այնպիսի գործիքակազմ, որը կօգնի ձևավորել ու պահպանել երկարաժամկետ բիզնես համագործակցություններ հիմնական կլիենտների հետ։ 

Ի՞նչ ենք սովորելու

Կորպորատիվ թրեյնինգի ընթացքում սովորելու ենք, թե ինչպես պետք է հասկանալ կլիենտի ինդուստրիան, կարիքները, ցավի կետերն ու որոշումներ ընդունելու պրոցեսը։ Ուսումնասիրելու եք այնպիսի ստրատեգիաներ ու տեխնիկաներ գրավիչ ու արժեքահեն առաջարկներ ներկայացնելու համար։ Այս կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Ձեր վաճառքի թիմը կունենա այնպիսի գործիքակազմ, որը կօգնի ձևավորել երկարատև բիզնես հարաբերություններ և ապահովել բարձր կատարողական։

Կորպորատիվ թրեյնինգի մոդուլները

01

Վաճառքի բաժնի կառավարում

02

Ներկա իրավիճակի վերլուծություն

03

Վաճառքի բաժնի պլանավորում

04

Վաճառքի բաժնի առաջնորդում

05

Կատարողականի չափում

06

Վաճառքների SMART մոդելներ

Կորպորատիվ թրեյնինգի արդյունքում Դուք

կսովորեք ձևավորել նոր համագործակցություններ

կսովորեք մշակել անհատականացված առաջարկներ

կսովորեք բանակցել գլխավոր կլիենտների հետ

կսովորեք բարձրացնել կլիենտների գոհունակությունը​

ձեռք կբերեք մրցակցային առավելություն

կսովորեք ձևավորել նոր համագործակցություններ

կսովորեք մշակել անհատականացված առաջարկներ​

կսովորեք բանակցել գլխավոր կլիենտների հետ

կսովորեք բարձրացնել կլիենտների գոհունակությունը

ձեռք կբերեք մրցակցային առավելություն

24%

Այն ընկերությունները, որոնք անցկացնում են վաճառքի թրեյնինգ, ունեն 24%-ով բարձր շահույթի մարժա։

79%

500 B2B բիզնեսների 79%-ը նշել է, որ փրոսփեքթինգի թրեյնինգից հետո նկատել են միջինում 23% նոր հաճախորդների աճ։

25%

Ընկերությունների 25%-ը նշել են, որ փրոսփեքթինգի բարելավված ստրատեգիաներ կիրառելուց հետո լիդից վերջնական գնորդի վերածելու պրոցեսի տևողությունը նվազել է։

Կորպորատիվ թրեյնինգների մասնակիցների կարծիքներ